Vážení zákazníci,
i. poskytujeme možnost vrácení u nás zakoupeného produktu ve lhůtě 30 dní, avšak produkt musí být nepoužitý, v originálním nepoškozeném obalu a čistý, což bohužel není vždy pravidlem. Jednorázové produkty a intimního užití, zejm. ochranné pomůcky není možné z hygienických důvodů vracet bez udání důvodu (natož zkoušené, použité apod.). Za používané produkty logicky nevracíme peníze, stejně tak za poškozené produkty zjevně nevhodným použitím (poničené apod.) Podobné je to u poškozených obalů, produkt je tak dále neprodejný. Následné nepoctivé snahy nějak obejít, nebo psát nepravdivé zprávy v on-line prostředí na tomto nic nezmění. Děkujeme za pochopení a respektování uvedeného.
ii. Jsme on-line obchodní společnost, proto nám stačí převážně e-mailová komunikace (žádné protokoly aj., v případě vrácení či výměny, natož reklamace potřebujeme produkt mít u sebe. Věříme Vám, proto se snažíme vycházet vstříc, jen se někdy některý e-mail může zatoulat ne naší vinou a proto je dobré několik dní po odeslání e-mailu a v případné delší prodlevě v komunikaci ověřit doručení, nahlédnout do složky Spam ve vašem e-mailu. Vrácení peněz probíhá standardně, dle platební metody, kterou jste zvolili, ve lhůtách dle obchodních podmínek, které jste odsouhlasili (ty je dobré číst samozřejmě).
iii. V případě reklamace je nutné předložit (zaslat spolu s reklamovaným produktem) doklad o zakoupení produktu, případně doklad o platbě, dále samozřejmě reklamovaný produkt bezpečně zabalený, obzvlášť v případech, kdy není jednoznačný původ závady a může být způsobeno nevhodným užíváním či nadměrným opotřebením, poškozením apod.
V případě, že Vám snad nedošla platba za v pořádku vrácený produkt, prosíme ověřte na svém bankovním účtu, jestli jste správně zaregistrovali vrácenou platbu prostřednictvím platební karty, kterou jste platili. Pokud opravdu zpětnou platbu neevidujete, prosíme o zaslání potvzení o platbě z Vaší strany a reklamaci e-mailem, s číslem vašeho bankovního účtu, na který má být platba odeslaná zpět, děkujeme. Usnadníte a urychlíte tak ověření stavu. Děkujeme za pochopení.
Máte-li na nás dotaz, potřebujete-li něco změnit, napište nám prosíme e-mail, děkujeme.
Produkty ke vrácení, výměně či reklamaci zasílejte na adresu uvedenou na faktuře, v objednávce, v kontaktu nebo obchodních podmínkách (ProRetail s.r.o. Jeremenkova 88, Praha 4 140 00).
Děkujeme Vám za důvěru, přejeme příjemné nakupování a radost z našich produktů.
Tým E-shopů ProRetail